Wednesday 18 April 2012

PEMBELIAN EMAS PUBLIC GOLD KAEDAH EASY PAYMENT.

http://www.publicgoldsabah.com

Public Gold memberi kemudahan pembayaran yang fleksibel kepada pelanggan dan dealer mereka. Di antara kemudahan tersebut adalah EPP ( Easy Payment Purchase) / Program Pembayaran Mudah atau BAYAR ANSURAN TANPA FAEDAH.

Program ini dapat membantu pelanggan atau pembeli memiliki emas atau perak dengan cara bayar dahulu dan miliki emas atau perak, setelah pembayaran selesai dilakukan. Segala pembayaran hendaklah di selesaikan dalam tempoh 4 bulan ( 4 kali bayar) dan setelah selesai bayaran pada bulan ke 4, anda akan memiliki emas atau perak tersebut. Caj Pentadbiran atau "Admin Fee" akan dikenakan sekali sahaja iaitu sebanyak 0.5 % daripada jumlah yang dibeli. Saya akan terangkan serba sedikit disini cara-cara pembelian emas/perak kaedah EPP ini disini.


Langkah 1:
Semak harga semasa emas/perak di website ini atau di laman Public Gold/Public Dinar/Public Jewellery. Harga bagi semua item tersebut juga didapati disebelah kanan laman ini. Anda perlu rujuk pada harga We Sell.



Langkah 2:

Setelah berpuas hati dengan harga yang diingini, anda mempunyai pilihan samada LOCK sendiri atau menghubungi saya samada call @ sms saya di talian 016-88.43.705. Nyatakan yang anda ingin lock melalui kaedah EPP. Selepas itu SMS kepada saya nama penuh anda beserta no kad pengenalan dan juga no telefon anda.

Contoh Sales Order (SO) yang di beri oleh Public Gold kepada pelanggan atau "customer" yang menggunakan kaedah EPP

No comments:

Post a Comment